Livet leker...

2009-05-29 @ 09:41:39

Träffade Mickisen igår, hon var nere från Örebro. Tog en lunch på Ströget. Mycket trevligt. Även Lii kom med, just hemkommen från Mallis, varit där ett par år nu. Brun som en pepparkaka! Snyggt!

Sen blev det en sväng hemma, städa av det värsta i huset. Fattar inte hur dant det bli på nolltid. Det byggs med Lego i 5 minuter..sen vidare till nästa projekt, "Kojbygge", leka med Barbie, måla vattenfärger och massa annat. Nu kan vi gärna starta sommaren så vi kan vara ute och leka. Lite mindre att plocka undan då!!
Plus att man måste passa den lille hela tiden...så att hon inte mööördar han!

Tack för igår Micka. Var där på kryddparty. Blev bara en kortis så jag kände mig lite stressad. Jimmy's mamma hade Alicia, men orkade inte så länge (hade haft kusinerna hela dagen). Och de var visst pippliga och sjuka.

Idag blir det till att fixa lite presenter till barnkalas, ska till Marre & Maya imorgon, fira 3-års resp. 1-års dagar. Blir mys! Åka en sväng till Vimpelgatan och lämna en påse med. Får inte glömma det idag!!

Vill köpa nya kläder. Fast kanske bäst och vänta tills man har gått ner lite mer. Är väl rätt onödigt att handla nu. Men så sjukt uppiggande!

Fått sjuk noja på en låt med. Inte direkt till Alicia's förtjusning, ungen kan se Emil & Griseknoen filmen 100 gånger i rad, men om jag har en låt på repeat 3 gånger så bryter hon ihop (inget självisk).
Benny Benassi vs. Laurent Wolf - DJ 3D. Grymt bra.

Ska släpa mig ut på promenad med barnen snart, fast jag är så sjukt trött!!! Lilleman har haft en "vaken" natt.

Nån som vet nån bra Optiker? Måste gå rätt snart, ser knappt inget i dessa bågar. Ska köpa linsen med nu till sommaren. Mycket som ska köpas, känns sådär.

På lördagkväll kommer fam Pedersen/Boström hit och äter mat. Känner mig lite trött på grillat så det blir nog Lax i ungen. Om det kan tänkas passa? En personlig favorit! 

Det var förmodligen det tråkigaste inlägget ever. Men jag är inte riktigt på humör idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm sommaren e nog på väg nu:)

ska bli fint hela långa helgen(har dom lärda sagt)



hihi..vi o våra lördagar;)



pözz mikaela



2009-05-29 @ 09:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0