Är osams igen...

2009-09-27 @ 10:03:42
...med försäkringskassan. Skulle inte pissa på huset ens om det stod i lågor!

Jag försöker knäcka koden

Just nu sitter jag inne på försäkringskassans hemsida och försöker begära föräldrapenning. Huha!

Att begära föräldrapenning är lite som att försöka knäcka Da Vinci koden.

Motherfekking hard!

Varför är alla som jobbar där tvungna att vara precis jävla utvecklingstörda??

(Eller som Micke sa till Frida i "Skilda Världar" -98 - "Har du taskig uppfattningsförmåga"?)
Åhh vad jag älskade den kommentaren minns jag. Tyckte det var så rått, så hårt, så kallt!

Herre gud, hur löjlig var jag då?

 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sandra:)

jag bara älskar försäkringskassan..ärligt alltså-har alltid funkat perfa där ifrån(blir jag dödshotad nu för den kommentaren?



Skilda världar!o my lourd..Hade "nästan"glömt den serien,tills nu,Tack Sandra;)



"Hej Då Sandra Vi Syns Imorrn"...:)

2009-09-27 @ 19:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0