Ja jag vet inte...

2009-10-14 @ 14:42:06
...mycket...alls...jo....jag vet ju en del, men det tänker jag inte berätta...nu
Är så otroligt otroligt glad att jag har fått världens snällaste lille bebis. Hur kunde jag lyckas med det? Tror lite att det kan vara Guds gåva till mig (efter den första gåvan) (Alle alltså). Hon är liksom lite...ja vad ska jag kalla det..."crazy"...fast på ett kul sätt alltså...men ändå crazy är alltid crazy...Idag påväg hem från mamma så sjöng vi i bilen, jag & min dotter...Helt otippat blev det "Här kommer Pippi Långstrump"...mitt i sången tystnar hon....jag tänkte väl att hon kanske inte ville sjunga mer, det är ju ok. Sen skriker hon rakt ut.
-NU LEKER VI ATT DU ÄR BARNET OCH JAG ÄR MAMMAN OCH NÄR VI KOMMER HEM SÅ SKA DU GÅ UPP PÅ DITT RUM OCH KOMMA NER IMORGON.
Ok, där återkommer vi till det vi talade om innan, Crazy/Borderline.
Har haft JBM:s Tak hemma i helgen. Det har hänt massor med huset, jag gillar't! Alle har fått nytt fönster & panelen på gaveln är på plats. Man blir så glad inne i kroppen när det händer grejer hemma. Ja det är lite svårt att förklara för er som bor i lägenhet...jämför det med en mindre Lotto vinst, typ en liten en, kanske bara 1000 spänn eller nått, men visst blir man glad ändå? Ungefär så kan jag tänka mig att det känns...
Nu har ju jag aldrig vunnit nått direkt, men ändå...Eller vunnit & vunnit...klart jag har vunnit. !00 kr på Binglotto typ -95. Nått gosedjur eller två på Vätternfestivalen & nät Bingo nån enstaka gång. Det kallar jag fin fina vinster.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA jag som inte kan skratta..men vad göra?

ALLE kära lilla energiska goa Alle!!!:)



Love her!



Hon är en galenpanna i snäll benämning:)



Alvin ja..herregud vad snäll han är...Tacka gud varje dag girl!;)

2009-10-14 @ 23:36:12     URL: http://mammamikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0