Nattens Mess

2009-10-30 @ 17:25:29
Bästa sidan! www.nattensmess.se

Varsågod. Men varning för grovt innehåll

-Jag ska få ligga. Tack snälla tomten! Och nej, inte tomten som släpper till...Jag vet, jävla besvikelse men ibland får man ta det som bjuds!!!

-Om du nu vill det, så vad gör du på Ica??? Jag kom precis ut ur duschen och nu ska jag ställa mig på alla fyra i din säng... Hinner jag självtorka innan du kommer hem så tolkar jag det som att du egentligen inte vill // Puss

-Jag borde ju anat oråd när hon berättade att hennes ex hellre runkade än satte på henne

-Kan inte gå ut ikväll. Råkade ta taxi hem från norrköping inatt och det kostade tydligen 3700 spänn, enligt kvittot

-Jag har haft orkansex. hans flås kommer jag aldrig att byta bort

-Nix hon har plomberat fittan. men jag hoppas på att min goda vän vodka ska agera dörröppnare

-Han är ju ett as så jag har en plan. Ska teasa hela kvällen, dra ner hans byxor, få han att tro att jag ska suga av honom och PANG - HEJ TÄNDER!

-Nej är påväg hem. allt gick åt helvetet. jag låg i hans säng, naken och ready 2 go, då hör jag att han börjar prata med en annan brud i köket. tillsist kommer han in i rummet och ber mig och dra 'för något har hänt' - JIPPI!!!!

-Aaaah jag har barr i tightsen!!

-Shit!!!! Frågade just mamma om hon kunde suga av mig. Mamma och Malin ligger brevid varandra i adressboken

-Förfesten börjar urarta här, en av brudarna har en piercing i klitoris och tydligen är hon inte rädd för att visa den. du är dum i huvudet om du stannar hemma!!!

-Jag sa att jag hade måntan och då svarade han 'kan vi inte bara lägga ut nåra tidningar eller nåt?

-Ledsen att jag inte dök upp på kontoret idag... Vaknade just upp efter utgången i lördags. Det samma gäller Anna på ekonomi.

-Måste ut och spy. Kör gamla tricket. Ett finger i halsen och ett i röven, funkar inte det, byter man bara

-Fick hennes nummer och kollade på eniro men det gick till nån muhammed så jag tror inte att hon tycker vi ska träffas igen

-Jävlar. Tror jag hittat drömbruden ikväll. Hon ville spela tv-spel efter vi knullat istället för att mysa. Awesome eller what!!!

-Såg att du ringt. Jag svarade inte för jag tycker du är så jävla jobbig att prata med. Men jag ligger gärna, så håller du käften kommer jag gärna hem till dig om en timme. Puss

-Ledsen, du är söt o sådär.. och de är inte dig det är fel på.. de är ju jag.. Eller fuck this, pallar inte ens dumpa dig snällt, sorry men du är värdelös, du luktar äckligt och jag har aldrig gillat sättet du går ner på mig. Lycka till i framtiden

-Kan du inte möta mig snart??? jag vet att jag sa att jag älskade dig förra gången men jag var bara caught up in the moment.. denna gången ska jag hålla käften..

Och det tar aldrig slut heller....never ending stooory....Lovely!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nee.visst fasen tar det aldrig slut heller..men e väl det som e så skoj..

kan knappt bärga mig tills du o jag börjar skicka till varann..en sen (tidig)söndagsmorron

;)

Gillart redan!



puss

2009-10-30 @ 22:17:05     URL: http://mammamikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0