Shit det var länge sedan...

2009-09-14 @ 12:36:42
...tänkte skita i bloggen faktist. Men kom på att det kan vara ganska skönt att skriva av sig ibland.

Just nu är jag sjuk. Jäkla tjat om svinis. Men det tror jag inte det är, för jag börjar bli bättre nu. Och svinis håller väl i sig mer än 3 dar va?

Allt annat har varit lite upp & ner, precis som jag antar att det är för alla. Dock är det på väg upp atm. Känns skönt.

Känner så mycket tacksamhet och kärlek till de som betyder mest för mig. Tänker inte göra nån lista. Ni vet vilka ni är. Det är när man mår som mest dåligt själv som ens sanna vänner visar sig. De som kommer att finnas kvar där, vad som än händer. Jag har många sådana människor omkring mig. Det är tur det.

Pappa har varit hos Malin i Oslo och hjälpt henne med flytten. Nu är mamma på besök där med. Hoppas att de verkligen myser med varann nu (önskar jag kunde varit där med). Åker över till Oslo efter Jul & Nyår. Just nu känns det som en evighet tills dess. Men tiden brukar ju gå rätt fort. Det har man ju blivit varse sedan man fick barn. En klysha men ack så sant!

Uppskattar de små samtalen man får ibland. Tex när Malin ringer bara för att höra hur barnen mår. Hon måste komma hem snart så vi kan döpa lill pojken. (Helst innan han väger 15 kg)..Haha..annars kommer hon väl aldrig orka hålla honom =). Detta dop kommer bli mindre iallfall, betydligt! Man hade lite mera "ork" när det var första barnen. Ändå vill jag inte göra allt halvdant bara för att Alvin är nummer två. Hoppas han inte komma känna så?! Tack för att ni bryr er, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog åt mig;)

älskar dig oxå..



pussis min vän..Bli bra tills imoron då vi ska äta suchi!



Det kommer dagar då allt e piss tur det för då njuter man desto mer när allt känns bättre..det gör det snart !vet jag..:)

2009-09-14 @ 12:52:53
Postat av: Sandra

Tack Micka söt du är! Du ska ta åt dig =)

2009-09-14 @ 15:39:46     URL: http://sandraleander.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)aaa såg du förstod det var från mig..glömde att jag ej var inloggad på min blogg,därav inget namn..pussis

2009-09-14 @ 17:39:53
Postat av: SOFIA

otroligt fin och intressant blogg :D har du haft den länge? :)

2009-09-14 @ 18:06:04     URL: http://elodia.blogg.se/
Postat av: monica

fin header:)

2009-09-14 @ 18:47:20     URL: http://moniie.blogg.se/
Postat av: Therese

Ville bara lämna ett avtryck och en kram....

2009-09-18 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0