Ja vad ska man säga?

2009-07-30 @ 19:28:15
Det regnar, det är soligt, det regnar, det är soligt. Vad är det frågan om?! Är det nån som kan svara på det? Nähe. Kul. Lugn vecka hemma. Har iallafall målat upp 30 liter färg. Ja ni läste rätt 30 liter. Det är 30 mjölkpaket. 30 stycken. Det ni! Jag vill inbilla mig att jag har målat alla brädor/plankor till heeela huset. Men så är antagligen inte fallet. Fast änsålänge vill jag leva i tron att det är så. Låt mig.
 
I måndags var Henke här (Lövet) Hahahahaha jag vet att du gillar att kallas det (innerst inne) hahaha. Han la all våran sten på framsidan. Blev jätte bra!! Slipper man kliva i grus/gegg/lera varje dag. Hela huset har fått en annan "feeling", hajjar ni vad jag menar? =).

Idag har jag varit hos Virre på mat och fika. Vi drog Mcdonalds för hela slanten. Micka och jag åkte och hämtade (I Diana's bil) hon hade startspärr. Tog ett tag att starta kan jag lova. Lite för stolt för att gå in och fråga Diana hur man gjorde dock, haha. Vi kom igång tillslut. Tur det för min mage kurrade. Tror inte jag var ensam om det. Vi satt i Theos rum och skulle göra våran mat beställning, sådär lyckat haha, 5 mammor och 10 barn på typ 6 m2. Hell yeah! Det blev bra iallafall tillslut. Alla som skulle ha mat fick det! =)
 
Nu är man hemma igen. Familjelycka. Jimmy har ryggskott. Det gör att människor blir lite mer trevliga än vanligt. Visste ni det?

Så mycket jag skulle behöva göra. Så mycket jag inte orkar göra. Har tex skjutit upp bio i Linköping med mat och allt tillsammans med Emma i snart 2 veckor. Ska ta tag i det nästa vecka. Jag lovar gumman!! Hör du det, LOVAR! Tummis?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hade du bloggat igen...så pass tätt;)

inte illa ,inte illa!



mm Dianas bil klara du alldeles ypperligt gumms..



kommer en intresse anmälan till din mail om mitt lösen snart.

Märk mina ord,ok:=)

2009-08-03 @ 21:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0