Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

2009-09-18 @ 09:33:53
...men det får lixom gå ändå!

Spotify kan vara nått av det bästa som "de" har kommit på...Men "de" vet jag inte riktigt vilka jag menar...Det är ju mest bara nått man säger. Blir roligare/lättare att blogga med bra musik i lurarna. Ja, jag måste använda lurar hemma. Alicia får absolut inte bli störd på morgon, då den är vigd åt Svambob fyrkant, Avatar & Djungel George. Kul. Sådär va. Men vad gör man.
Imorse höll vi på att bli ett barn mindre då Alicia gjorde sig redo att flytta hem till mojmoj. Ringde kära mojmoj och berättade att -"Mamma bara bjåkar med mig". "Får jag flytta hos dej"?
Varpå mojmoj förklarade at då kommer du nog att sakna mamma. Alicia's svar på det var bara "Hejdå mojmoj".
(Tur att de små bryten är rätt övergående). Och just nu är hon uppe i lek med Barbie. Så nu har hon nog lagt flyttplanen på hyllan (iallafall ett tag).

Har ni sett Svenska Hollywood fruar? Jag vet typ alla har bloggat om det, men det är nästintill omöjligt att låta bli...jag säger bara ANNA ANKA...Hur tänker hon? På riktigt. Det är en fråga alltså. Gör hon det överhuvudtaget? Tänker alltså. En del människor som flyttar overseas kan man lätt garva åt när det "glömmer" bort svenskan efter 5 minuter, men detta är i en klass för sig.
Ta tex detta ord i din mun---> BROSKNARKOMAN. Säg det högt för dig själv...brosknarkoman. är det ett ord? I Anna Anka's värld är det tydligen det. Hon utrycker sin kärlek till brosket. ALLA andra, ja jag vill faktist påstå det - Att ALLA andra tycker brosk är nått äckligt, sunkigt och avskyvärt. När jag äter kyckling och biter i brosk får jag kväljningar, är inte det mer normalt så säg?
Men låt kvinnan sitta i sitt lyxhus och och tugga brosk med sitt stela botox face. Jag ska aldrig ta upp det mer (kanske). Har ni nu av nån händelse inte sett programet går det bra att göra det på www.tv3.se/play


copyright Aftonbladet.se

I övrigt har jag bara en hälsning till Idol juryn. Ni är jätte söta och jättebra. Men om ni kör med det där barnsliga tricket där ni säger att folk inte är bra fast ni egentligen tycker det SÅ ZAPPAR JAG! Börjar bli liiite uttjatat.
-Tycker inte du var speciellt bra...-Tycker du var SKIT bra....Whieee....Gud vilket roligt skämt...600 gånger i varje avsnitt...verkligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra att du tar Upp Anna AnKA...slipper jag..

Vårat nya hat objekt här hemma fingret upp när hon syns..Bajsmoget?vet!



jag är lite smått små horney in love den "söta"i juryn(inga namn sagda)



Nu handlar vi barnkläder!!!tack för tipset o räddningen på denna just nu sega förmiddag..



kramar om

2009-09-18 @ 09:50:43     URL: http://mammamikaela.blogspot.com
Postat av: karin b

äntligen sandra så går din blogg att läsa snabbt=)

Helt klart att det blir 3:an för mig i ikväll kl 21.00

Pussa barnen och hoppas vi ses snart.

kram karin

2009-09-21 @ 20:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0