Irriterad blir jag!

2009-09-26 @ 08:53:53

Så himla dåligt alltså...Gillade verkligen Joy. Och Carolina med ioförsig. Bättre är tex Nicole. Hon är precis kass, ser ni inte det? (frågan är ställd till Juryn).
Larvigt att TV4 måste "tjuvstarta" med röstning redan i slutaudition. Det hör väl iallafall till fredagsfinalerna? Calle vs. Piotr. Vem vill ni se i finalen? Hmm tror på Piotr. Gillar hans stil. Men iallafall töntigt av Tv4. Mjölka svenska folket på lite mer pengar. Era snikna jävlar!

Har haft en sk. intressant natt. Alvin somnade 16.30. Tänkte, han sover nog bara någon timma. Men han sov till 23.30. Fick välling och sedan sov han till 03.15. Då hade han väl tekniskt sett "sovit färdigt" (det hade inte JAG)!!
Tog iallfall upp honom och gick ner till vardagsrummet. Slog på tvn. Super bra utbud. INTE. Några trevliga exempel på vad jag zappade mellan följer;
Hemsökt Hus - Tv4 Plus (Helt enkelt ett skit program och spöken/andar)
Född Igår - SVT1 (Broadway Musikal från 1950)
Star Trek 3 - TV4 (Science fiction från -94)
Xena-krigarprinsessan - TV6 (Onödigt med info) 
Montell Williams Show - TV3 (En av de sämsta tálkshowerna genom tiderna) På riktigt.
Där har ni det. Min TV natt.
06.15 gick vi och la oss igen. Alvin och jag. 06.30 ringde Jimmy's väckarklocka. Vaknade vi igen. Trevligt.
07.00 vaknade Alicia. Tjatade i mitt öra om Pippi Långstrump.
Godmorgon världen. God-jävla-morgon.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

OH MY GOD!

vIlken jädra natt!



Trött,minst sagt va?

orka!

fattar ej hur..

men visst går det?det får gå..



Nu vill Alvin vara vaken mer med andra ord:=)



kramisar

2009-09-26 @ 10:45:51
Postat av: Therese

Usch då.. lät inget vidare.. Hoppas han kommer på bättre tankar snart ;) Kram

2009-09-26 @ 15:14:35
Postat av: Therese (igen)

Angående idol, fan va urbota töntiga dom är som ska luras hela tiden.. Killarna som det står mellan då.. Hur gulliga/bra som helst.. Jag vill ha båda kvar!!

2009-09-26 @ 15:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0