Jaha då smäller det....eller inte?!

2009-05-12 @ 08:53:08
Idag är dagen D. Eller BF som en del väljer att kalla det. Ärligt talat skiter jag i vad det heter. Jag vill ha min bebis idag. Den borde lixom vara färdig bakad nu? Eller? Jo det tror jag nog.

Nupp 2008-10-30



Ultraljud 2008-12-16

Tror inte direkt att nått kommer hända idag. Finns det egentligen nån som föder på sin BF? Jag tror inte att jag känner nån iallafall. Det brukar vara nån dag innan eller nån efter. Den som lever får se i vilket fall.

Har sovit dåligt inatt. Tänkt på lille Mille-bus <3. Skönt att han mår toppen nu. Hoppas han och mamma kan sova lite idag nu!!

Själv ska jag till stan och träffa Mickis (som ringde och överraskade med att hon var nere i Motown) tycker jag var väldigt roligt!

Ha en toppen dag nu och snälla ni håll tummarna för att det sker snart.

Puss och kram 
Over and out! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vet inte hur du känner just nu,då jag har haft turen o föda en dag innan utsatt datum,sant som du säger där..Inte många som har "turen"med sig att bebis kommer den dagen han ska!



Jag håller tummarna nu när jag går in i en tung sömn,när jag vaknar så har du fött,ok?



tummen upp kram:)

2009-05-12 @ 10:15:01     URL: http://mollsmills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0