En vecka fylld av kalas & andra roliga grejer =)

2009-05-24 @ 17:37:19
Fredagen spenderade vi hos "grannen" tillika Jimpas morbror. Han fyllde 50 år & hade stort kalas. Mycket mycket god mat. Har gått ner 4 kilo denna vecka, kan verkligen inte förstå hur?! Med tanke på vad jag äter, McDonalds och fikabröd typ. Nice diet.

Alle har också äntligen fått ha sitt stora kalas! Var faktist väldigt trevligt. Många barn + föräldrar. Glassbuffé och kakor i mängder. Sen utelek =).






Lördagen avslutades på bästa sett, men underbart god mat, underbara vänner och 1 STARKÖL! (Sen fick man ju ta fram pumpjäveln och slänga massa mjölk, men det var så hemskt så det vill jag inte kännas vid)


Sjörövarfabbe <3


Spöket Laban

Kärlek...Saknar min syster så jag håller på att DÖ!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hihi ser hon gillar sin sjörövar present från Molls..kan dom vara sjörövare tillsammans,

Men ack inte då på pippis båt det får väl dessvärre bli på:

"vem bor i en ananas djupt i det blå,=-svampbob fyrkant"

:)

pözzz

2009-05-24 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0