Alicia 3 år!!! <3

2009-05-19 @ 11:02:44

Igår fyllde lilla skruttan 3 år! Tiden springer iväg. Och fast man hade lite dåligt samvete igår firade vi iallafall så gott vi kunde! Fick ställa in hennes "släktkalas" men alla har varit här i helgen iallafall, dock i omgångar. Det blev ju lite mycket för Alicia kan man gott säga med en lillebror på fredagen och en födelsedag på måndagen. Men hon har klarat sig rätt bra =).
Men nästa helg blir det kalas av bara sjutton!
På lördag blir det barnkalas, men hennes kompisar och på söndag för släkten. Fast hon redan har fått alla presenter så är det kul att ses och äta tårta, (som hon inte fått nån än) =(.
Men nått paket är kvar, för idag kommer morfar & Ann.

Igår fick hon den största presenten jag sett typ, två kartonger STUDSMATTA! Lyckan var gjort. Just i denna stund är fadern ute i trädgården och installerar. Kan knappt bärga mig till jag ser hennes min när hon kommer hem från dagis och sen det uppställd och klar.  

Hurra min lilla älskling på hennes födelsedag!


Lite kladd kaka från Mikaela gick ner iallafall, precis lika gott som tårta tyckte Alle.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

puss unge!!

2009-05-21 @ 00:29:40
Postat av: vevve

vilken fin bild =)

2009-05-24 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0