Det finns få uppriktiga vänner - men så är heller inte efterfrågan så stor.

2009-06-10 @ 10:59:24
Vänner är bland det bästa som finns!! Jag är så himla glad för mina. Tack för att ni finns. Vad vore man utan vänner och familj? Jag är iallafall väldigt lyckligt lottad.
En man jag älskar (för det mesta)
Två underbara friska barn
Världens, världens bästa mamma <3
Folk runt omkring mig som jag kan lita på till 100% (syrran)
Flera nära vänner & massor av kompisar.


Ödet ger oss släktigar, men våra vänner väljer vi själva

Ät och drick med din vän, men gör inga affärer med honom.

Det snabbaste sättet för en förälder att tilldra sig ett barns uppmärksamhet är att sätta sig ner och se ut att ha det bekvämt.

Något som man måste uppskatta hos småbarn är att de inte går omkring och visar upp fotografier av sina föräldrar.

Kommentarer
Postat av: mikaela

har du ändrat igen..på dan var det annat serru:)

Fint så..

Bra dom dära citaten,kan tycka dom stämmer ypperligt:)



Helst det första,andra,tredje o fjärde:)



Säger som jag alltid sagt:valde inte min familj valde mina vänner,hm eller är det från nån annan jag har hört det kanske;)



Vänner är det finaste man kan ha..

synd om dom som bara har ytliga vänner eller ännu värre inga alls:/



2009-06-11 @ 00:25:34     URL: http://mollsmills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0