...

2009-07-09 @ 16:02:00
Detta har hänt...(en form av hänt i veckan);

1. Alex Schulman har blivit pappa.
2. Michael Jacksson har dött (det kanske är en större nyhet än ovanstående iof)
3. Det har ösregnat hela veckan
4. Jimmy har köpt ny bil
5. Varit och fotograferat barnen
6. Alicia har dragit ner kraftig på mordförsöken
7. Målat om hemma i Micka's kök
8. Saknat min syster
9. Jenny har inte fått sin bebis (9 dagar över tiden i skrivande stund)
10. Fått reda på att Jimmy inte får nån semester som planerat, kul-jul (1992 ringde och ville ha tillbaka uttrycket kul-jul)
11. Aqua har gjort comeback, ni minns dem va? Barbie girl osv. (skriver bara osv. för att jag inte kommer ihåg nån mer låt en Barbie girl.)

När det regnar som det gör nu tycker jag nästan man kan förvänta sig att folk bloggar, men tydligen inte? Vad fan sysslar ni med då?! Själv börjar jag känna mig smått rastlös. För att inte tala om min dotter!! OMG
Tips på saker att göra i regnet.
1. Spela TV-spel
2. Plocka isär insekter (dock inget för den känslige)
3. Måla eller tapetsera om någons rum
4. Tävla om vem som kan skala en apelsin snabbast
5. Busring (går att utvecka in i det oändliga) 
6. Gå till gymmet (hahahahaha, sure)
7. Anordna en pulkatävling (blir lite mer sport nu när det inte snöar)
8. Göra pärlplattor
9. Städa (eller få syra kastat i ansiktet, typ lika kul)
10. Baka
11. Spela sällkaps spel
12. Möblera om

 Fast ibland behöver man helt enkelt bara ha lite tråkigt, hur ska man annars kunna uppskatta roliga saker?

Fika, det har blivit mycket fika nu sen jag fick Alvin. Det är inte så bra. Jo jag menar fika är ju gott alltså, men man blir ju inte direkt magrare. Inte ens lite. Säger som folk alltid gör...på måndag....på måndag, DÅ ska jag tamig tusan ta tag i detta. Gå på diet, lååånga promenader. På måndag gör jag det...ja menar nu är det ju snart helg, då vill man ju kunna njuta. Fast iof nästa vecka jag har ju ett barnkalas, då får man säkert tårta...och det är ju gott. Kanske ska vänta lite till. Jag tar nästa måndag. Fast då fyller ju Kronprinsessan år och alla som känner mig vet ju vilken sann royalist jag är, måste ju äta Victoria bakelse då. För att fira lixom. Hurra för prinsessan...bye bye beach 2009. Sen är det ju snart Skänningemarken med. Då vill man ju äta munkar. Efter det kommer ju Halloween (GODIS). Sen är vi inne på 1:a advent. Hela december är ju bara en lång väntan på JULBORDET. Nej men efter nyår då...då ska jag ta tag i detta....Here i come beach 2010!!

Heppåre!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

man e aldrig nöjd:/

Först gnäller man på att det är FÖR varmt...

o nu på att det e piss väder!

kontentan av det är att vi människor är dåliga komiker:/

Ja nu e det bloggning som gäller igen:)

i be back:)

2009-07-09 @ 16:10:36     URL: http://mollsmills.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahahahahaha du e så skön!!!!:)

2009-07-10 @ 11:21:41     URL: http://www.metrobloggen.se/BlondVirrpanna
Postat av: semester-firaren

... ha ha nappade på tips nr 7

startskottet går på jätten den 1 augusti

.... du kommer väl?

2009-07-12 @ 09:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0