Malin....jag saknar dig....

2008-10-13 @ 09:12:45
Jag visste att det skulle bli jobbigt när du flyttade....Men kanske inte att jag skulle sakna dig så....allt vi brukade göra ihop det gör jag nu ensam (ja, eller med Alle så klart)....Saknar alla små skitsaker, som att bara åka och handla ihop eller sitta i soffan o glo på tv med dig...Du är min allra bästa vän och den enda jag kan lita på till 100%, du betyder allt för mig...Älskar dig mer än du tror....Puss o kram Storasyster 

Over and out <3


Slänger in några kort på Alle så du har nått att titta på älskling =)


Alicia, 5 dagar



Alicia, 7 månader



Alicia och älskade moster



Alle i Busfabriken =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himla söt hon är Alicia!!! Kul att läsa din blogg Sandra, det är min första:)... syns imöra Puss Puss

2008-10-13 @ 19:10:17
Postat av: Malin

tack, det var ett fint inlägg och bilder, Puss och Kram

2008-10-13 @ 21:32:33
Postat av: vevve

blödiga sandra na na na na naaa na ;)

2008-10-14 @ 21:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0