Datorhaveri & Sexparty...some week i'v hade...

2008-10-28 @ 08:41:57
Ja du det började med att Jimmy ringde;

J - Du datorn är helt död
S - Vadå död?
J - Ja den är helt död, det händer inget när man trycker på "on"?
S - Har du kollat att sladden är i?
J - Är du dum i huvet eller? Klart jag har. Kom hem och fixa det här nu.
S - Jag kan inte komma nu, kommer om en timma typ.
J - Ok, då fixar jag det själv.
S - NEJ, SNÄLLA RÖR INGET!! Jag kommer så fort jag kan.
J - Mmm, hejdå.
S - Hejdå

Varpå jag kommer hem och datorn är i typ 500 bitar....Vi åker till Elgiganten och köper en ny dator för 6500 kr. Sitter halva dan och lägger in alla program och allt skit igen. Mange lyckas rädda våra kort på Alicia iallfall. Men alla filmer o skit är väck!

I lördags var vi hos Anna-Karin på SEXPARTY!!! Var jätte roligt! Massor med roligt folk! Men den som hade själva grejerna (Tove tror ja hon hette) var lite torr, hihi.
Det måste fan vara lite drag i en sådan person! Beställde en rolig grej, men de är en hemlis, haha.
Annars var de jätte trevligt, så skönt att bara sitta och mysa och snacka vi flickor, finns inget bra uteställe i Motala att bara sitta på (Skulle inte få för mig att betala 80 kr för att komma in på Hugo) och Harry's kan man ju inte prata på (för hög musik). Varför finns det inget bra ställe att hänga på här?!

Sen i förrgår fick jag ett ryck här hemma och åkte och köpte färg, sen målade jag om lite hemma (matrummet), det blev en Stockholms-vit vägg och en stengrå vägg. (Alltså egentligen hade jag nog inte behövt måla, gillade det oranga skarpt)
*host* *host*.
Höll på igår med och en vägg till blev stengrå + att jag rev tapeter på de andra två kvarvarande väggarna. Nu börjar det fasiken lika nått!
                                    



Så dax att göra sig iordning för jobbet, Ha de bra alla sötisar!

Over and out




Carro gumman, jag tänker massor på dig, ring om jag kan göra nått, minsta lilla. Puss och kram till dig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen! Känns bra att jag har så bra vänner runt omkring mig annars hade jag blivit helt störd på riktigt tror jag.. Eller iaf mer än vad jag redan e. Tack för klubban me som sofie kom med igår. Kunde inte annat än att le en gnutta samtidigt som tårarna bara rann. kram

2008-10-28 @ 16:39:19
Postat av: Lovisa

Men vadå, det oranga va ju skit snyggt ju!! hehe Måste ja komma och titta snart då hur de ser ut nu..kramar

2008-10-28 @ 18:28:58     URL: http://izziegustafsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

VARFÖR ska "karlar"ge sig på sånt dom inte kan..;)

Väntar otåligt på en viss"datanörd";)

Fint vart det i ditt nymålade hem..

2008-10-28 @ 22:12:02
Postat av: mickan

ja vad dom andra pratar här hemma ;)

ja på onsdag kan jag..

tack snälla:):)

höres innan.

p@K

2008-10-29 @ 22:03:29     URL: http://logspot.com
Postat av: Mikaela

men???vad hände där...inte min adress riktigt..hm ..ta bort e du söt:)

2008-10-29 @ 22:05:20
Postat av: thez

hmm glömde du bort att jag ej kunnde på fm på ons?:(

2008-11-01 @ 21:06:36     URL: http://thezis-thez.blogspot.com
Postat av: Sara

Haha typiskt killar ;)

2008-11-04 @ 09:12:51     URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0