Asså Björn Gustavsson IS THA SHIT!!! <3

2008-10-09 @ 09:58:26
Så himla roligt, de går typ inte att beskriva (men ja ska göra mitt bästa) =).
Sofie kom o hämtade mig vid 11,30, åkte ner till stan för att hämta en smått irriterad Carro (hade en MASSA strul med sin nya mobil). Sen var de bara att dra till Norrköping, på vägen pratade vi om showen o stämningen blev på topp! =)
Väl inne i Norrköping försökte vi hitta parkering (det var inte lätt) Men vi hittade iallfall tillslut något suspekt parkeringhus o jag försäkrade flickorna om att de skulle vara jätte bra (men va fan visste jag) haha.
Vi drog upp till centrum o började gå lite i affärerna, hittade en snygg grön sjal på New Yorker och Sofie & Carro hittade varsin snygg väska. Gick runt ett bra tag där inne (så länge att ja hann o ändra mig om sjalen) haha. Kanske var bra det, hade nämligen bestämt att jag inte skulle vara den som handlade mest denna gången.
Efter lite shopping blev vi ju såklart hungriga o gick till "4 kök" för att äta, beställde A' la Carte,Black & White *jammi*.
När vi hade käkat blev det mera affärer, Sofie hittade ett par as snygga bruna stövlar på Belle, jag provade ett par svarta höga som gick över knät, skitsnygga men jag fick ta mig i kragen o ställa tillbaka den på hyllan /Cry....
Sen gick vi till Linden, Skopunkten o Sofie köpte mer skor (säg inget till Daniel) hihi. Carro ville klaga på hennes skor till expediten o bad att få reklamera, men fick kalla handen, så jävla otrevlig expedit!! & vi borde fan veta som alla 3 jobbar i affär (jag o Sofie på H&M och Carro på JC). Jävla dumma brud rent ut sagt!!
Men efter det kände vi att vi behövde Sveriges goooodaste kaffe, så vi drog till mitt favvo fik Coffehouse By George, sipprade i oss varsin cocos-latte *mums*.
Efter kaffet gick vi till H&M o kollade om de hade nått snygg på Divided Black (vilkn de givetvis hade) hittade två klänningar, som ja köpte. Sofie & Carro köpte några bas-tröjor var, sånt som alltid går åt lixom.

Sen bestämde vi iallfall att vi skulle gå tillbaka till bilen o lämna  våra påsar (blev jobbigt att släpa på). På vägen till bilen var vi tvungna att passera Scandia Teatern där Showen skulle vara, vi gick väl förbi runt 16,30, och det var redan massa kö!! Så vi bestämde att jag skulle ställa mig i kön & de andra skulle lämna grejerna. Och gissa vem de träffar på väg till bil jäveln???!!!! BJÖRN!!!! Fy fan vilken osis! (behöver jag tillägga att jag blev avis?)
Aja skitsamma, skulle ändå få se han live om en knapp timma =). 
Väl inne på teatern fick vi guldplatserna! 3 raden från scenen, precis i mitten! *Whiee*. Sen var de bara o vänta,
Stephen Simmons var DJ och spelade så himla bra musik, ända till showen startade.

Sen drog det igång, OMG...så himla roligt! Började me Özz, jag brukar inte gilla han något vidare så därför var mina föväntningar ganska låga, men han var verkligen jätte rolig. Sen Måns Möller (som förövrigt inte har någon överläpp över huvudtaget) HAHA. Han var me jätte kul. Sen om Soran (lite mindre rolig)...Och sist men absolut inte minst, kvällens höjdpunkt!! Björn =)....ja du vad ska man säga han är bara så sjukt rolig! Jag har helt ärligt inte skrattat så mycket någonsin, tänk dig själv att skratta rakt ut i en halvtimma, man får fan ont i magen, ryggen o käkarna HAHA. 

Måns strippar
Haha han försöker själa lite uppmärksamhet från alla som kollar in Björn =)     


Sötkaka nr .1



Asså, finns inga ord......<3



Alla 4 efter showen (ja eller 5 med Simmon's)


Sen åkte vi hem, tröööötta och ont överallt =)...men ett minne för livet. Tack för att ni delade det med min tjejer =)

Over and out, med kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hello tjejen!! Aaa fy fan va roligt de va alltså.. E så himla glad att vi verkligen åkte och såg dom.. var värt varenda öre.. Fick en ny mobil idag.. En Lila med hahah.. Så nu e jag glad igen=) ha en bra helg.. kraaam Carro

2008-10-17 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0