Men herrgud...

2008-11-19 @ 09:48:46
Jag tror jag har öppnat porten till mitt lilla nostalgi rum i hjärnan..typ alla barnprogram/tvprogram jag såg när jag var liten minns jag helt plötsligt... Och för att nämna nått jag tidigare sagt, DET VAR BÄTTRE FÖRR!!!
Kommer ni tex ihåg;
Fragglarna
Skrotnisse
Agaton Sax
Vilse i Pannkakan
Dr Snuggles
Professor Balthazar
Trazan och Banarne
Mamma Mu
Solstollarna
John Blund
Syster yster och Lillstrumpa
Fem myror är fler än fyra elefanter
Ika i Rutan
Kapten Zoom
Rädda Joppe, död eller levande
Fablernas Värld
Totte
Joel bitar
Himmel och Pannkaka
Televinken
Tummen
Från A-Ö
Urcellen Ellen
Tårtan 
Thundercats
He-man 
Scooby Doo
Teskedsgumman
Barbapapa
Ducktales
Jalle, Julle och Julius
Bumbibjörnarna
Boktipset
Långa Fabrorn och lilla Anna
Drutten och Jena
Farbrorn som inte ville bli stor
Alfons Åberg
Kalles Äppelträd
Trolltider
Hajk
Boktipset
Spöket Laban
Trasdockorna

Jag fattar inte vart allt i min hjärna får plats?! Men jag har ju tex inga kunnskaper i mattematik, så jag antar att det finns lite ledigt utrymme där. Och jag kan inget om astrologi, anatomi, biologi eller metrologi heller. Ja, det måste helt enkelt vara där allt ligger. Det finns mkt jag inte vet, men jag är ju ung och frisk så jag hinner väl lära mig en del till....kanske fyller på med viktigare information än barnprogram från 80/90-talet. Fast det är roligt, roligare än matte,planeter, människokroppen, växter o djur och väder, eller?
Arkeologi glömde jag...(fast lite kan jag, har liksom sett Indiana Jones säkert 15 gånger) räknas det?

Nej nu ska jag bränna ut Bumbibjörnarna till Alicia...

Over and out

Kommentarer
Postat av: thez

du är utmanad

2008-11-19 @ 15:25:38     URL: http://thezis-thez.blogspot.com
Postat av: vevve

du är en mycket sjuk människa, men jag gillar dig "lite" ändå <3

2008-11-19 @ 20:48:02
Postat av: lotta

Hallå... skriv det vi kom överens om då... 100.-

2008-11-19 @ 22:25:00     URL: http://charlotteeee.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Fragglarna..mmm i remember:)



Nu far vi in till storsaden Mjölby,,see u

2008-11-20 @ 11:51:01     URL: http://mickasmicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0