Hahahaha....

2008-11-14 @ 10:03:56

hahaha...förlåt, men det är SÅ svårt att hålla sig för skratt när det regnar så här mycket! "I'm not singning in the rain I'm crying in the rain.....What a glorius daaayyyy".....NOT.
Jag blir så sur när det regnar! Håret blir paj, kläderna bli blöta (och fötterna) Ska reklamera mina nya stövlar! Nej fy hundan för regn alltså! Eller som Karin skulle sagt "ja tiar inte mer".

Den enda som är bra med idag är att det är fredag!!
Och vi vet alla vad det betyder;
1. Köpa nya kläder till kvällens fest
2. Gå till Bolaget och inhandla sprit och vin till ovanstående
3. Sola lite solarium för att få en snygg bränna i rusket
4. Springa förbi för en snabb klippning hos frissan
5. Flörta med alla snyggingar som kommer till festen och hoppas på bortamatch
Eller oj nu misstog jag mig visst lite, det där var för en himmmmla massa år sedan....
Ikväll blir det som vanligt, pizza + tända ljus + bada med Alicia + slöglo på en film (Lejonkungen el. Emil i fucking Lönneberga för 167 gången) och titta på när magen växer....
Ja men det låter ju kul det med....eller?

Hej jag heter Sandra är 74 år gammal, gillar ostkaka, Bingolotto, Fia med knuff och Melodikrysset. (läs krysset, INTE festivalen) det var bättre förr. Annat var det när Siw Malmkvist vann första Melodifestivalen 1952, det var grejer det! Ja allt var minsann bättre förr! Utan kanske att man inte kunde åka kollektivt, själv fick ja gå 16 mil till skolan varje dag i total snöstorm, med tidningspapper virat runt fötterna, för skor, sådan lyx hade man inte råd med. Nej och på den tiden visste man vad fan man åt också, åt man korv var det korv! För man hade slaktat den jävla grisen själv, endast med hjälp av en finsk fickkniv!!
Idag vet man inte vad man får om man köper korv, bindväv, EE03, omättade fetter och glutamat. Ska sitta här och vänta på att Anna Skipper kommer förbi. Får hon hälla kaffe i hela fontänen i Statsparken, det vore ju nått! (Har ni ingen aning om vad ja pratar om kolla in http://www.tv3.se/duarvadduater/.

Nej vars, men det är inga problem jag har klivit upp på rätt ben idag eller vad fan det heter.

(Och mamma om du tycker att jag svär för mkt så är jag arg idag och om du stör dig för mkt sluta läs då!...)

Vill ni ha några självmord tips sen, ring min automatiska telefonsvarare (det går bra att ringa SJ's oxå den ger samma effekt och Svensk bilprovning och sist men inte minst Försäkringskassan's.) Halleluja!!

Over and out


Kommentarer
Postat av: thez

äh oj då nån som inte har en bra dag eller?? hmm tänkte oxå på anna skipper ja det vore nåt med kaffe i fontänen i stadsparken, den som man inte ens får bada i...

2008-11-14 @ 11:59:16     URL: http://thezis-thez.blogspot.com
Postat av: Sandra Leander

Haha, nej så kan det vara, men idag är det bättre =)

2008-11-15 @ 12:21:04     URL: http://sandraleander.blogg.se/
Postat av: MikaelA

?Hur Står Det Till Där Uppe SandrA;)?

2008-11-15 @ 15:16:37     URL: http://mickasmicka.blogspot.com
Postat av: vevve

gravishormonerna speaking shit ha ha ha puss gumman =)

2008-11-16 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0