Gör som Michaela sa =)

2008-11-23 @ 15:02:25

1)Vad åt du till frukost?
Mannagrynsgröt, kokt ägg, macka med starkost och tomat på + ett glas äppeljuice.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Nej fy det orkar ja inte nu =)

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Karin Bergman

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Silverfärgat

5) När var du arg senast?
Nyss

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
En oförglömlig resa till London

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
När typ alla tjejer i klassen blev osams och det höll i sig typ 2 månader, det var as jobbigt!

8) Yoga eller löpning?
Ohh det blir lätt yoga, love it, men är alldeles för ovig numera

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé ofc.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Sofi's Mode, Aftonbladet, Motala Tidning, Elle och Habit

11) Favoritkaraktär i deckare?
Han som är lite synsk i "Mord i Sinnet" (minns inte vad han heter)

12) Teveprogram du aldrig missar?
Oj! Jag är tv-torsk!! Desperate Housewifes, Lilla landet lagom, Sanningens ögonblick, Extra Extra, 2/½ Men, Hål i väggen och Criminal Minds missar jag sällan, HAHA.

13) Vem är du avundsjuk på?
Oj det skulle isåfall vara nån med "killer body" som Jessica Alba, Carin da Silva eller nån sådan.

14) Din bästa revansch?
Den har nog inte kommit än =)

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Trist nog har jag inte upplevt nån chef hitills som jag är helt nöjd med men det klart sämst måste vara Rudolfh Haouer på Scandic Hotell i Linköping. (Hitlers okända avkomma) En fruktansvärt elak människa som älskade att se ALLA i sin personal gråta!!!!

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
All form av invälsmat som Lever, Njure, Hjärta och Hjärna. För att jag mår illa av att bara tänka på det.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ja du tro det eller ej men, Linda "wannabe Gynning" Rosing får det bli, då skulle jag fråga henne var i helvete hon håller på med?! Hjälpa henne packa sina väskor flytta ut i förorten och ta hand om sina stackars barn istället för att pumpa in ännu mer collagen i läpparna, tro att hon är 20 år och springa runt på Stureplan och försöka bli bästis med Blondinbella.

18) Kaffe eller te?
Kaffe tack.

19) Skostorlek?
39

20) Hur ofta är du på IKEA?
Nångång varannan månad kanske.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...?
En snyggare kropp (efter graviditeten), en lägenhet i Paris, och en solsemester för min familj och mina vänner


Kommentarer
Postat av: Mickan

Love It:)

2008-11-24 @ 10:50:46     URL: http://mickasmicka.blogspot.com
Postat av: vevve

gött när åker vi & var ska vi? =)

2008-11-24 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0