Fågel, fisk eller mittemellan?

2008-11-13 @ 15:36:44
Ont i magen idag, det suger (bildligt talat)! Ja, men var nu snälla och inte föreställ er detta...

Har varit på Ikea imorse (ont i magen uppstod efter lunchen) köpte den där listen vi saknade till köket, så nu har inte Jimpan 1 enda anledning att inte fixa klart alla spotlights i köket!!! (pappa ska tillomed komma hit och hjälpa honom) För de är så himla bra kompisar hela tiden (gaddar ihop sig mot stackars mig)....

Pappa - Ja, hon kan slösa pengar Sandra
Jimmy - Haha ja vars, det bara brinner i plånboken
Pappa - Och envis är hon med
Jimmy - Skojar du eller? hahaha
Pappa - Lyssar aldrig på vad man säger, hon har alltid gjort som hon vill
Jimmy - Det gör hon fortfarande
SANDRA - Hallå??!! Jag står här, tror ni att jag inte hör vad ni säger?!

Jävla gubbar.

Shit vad ja sover dåligt om nätterna nuförtiden, har lixom ingen vidare ro i kroppen eller knoppen för den delen!
För inatt när jag äntligen hade somnat jätte skönt och drömde nått mysigt så vaknade jag till min dotter ljuva stämma, tittade på klockan 03.49, -mamma!!
gick in i hennes rum och bäddade ner mig i den sängen, det var ganska skönt, höll på att somna om igen, fick då ett finger i ögat och en liten liten armbåge mitt på näsan, blev onödigt arg *grr* . Sa till henne att om hon inte tänker vara snäll får hon sova själv minsann. (men hon hörde inte ens vad jag sa för hon hade ju redan somnat om). Stapplade in i mitt eget rum igen och drog täcket över huvet, kändes som jag låg i 5 minuter innan jag vaknade av att jimmy sa -Hejdå älskling nu åker jag till jobbet...orkade inte ens öppna ögonen...
Hade jag inte haft kille och barn hade jag sovit dygnet runt....men åandra sidan, hade ja inte haft kille hade jag antagligen inte varit på smällen!

Over and out

Edit: Har laddat upp en besöks räknare idag med. Ska bli kul och se om nån läser =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Sandra!! Blev så nyfiken på hur man fixar en sådan där besöks räknare.. skulle ja me vilja ha? Kan väll höra av dig & ha de så bra.. kram

2008-11-13 @ 18:31:44
Postat av: Terese

Hej! Jag läser:) Jag kan skratta ihjäl mig åt dig när du skriver. Det är precis som att höra dig prata.

Var bara tvungen att erkänna.

Puss o kram

2008-11-13 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0