Bloggen har blivit till en drog?!

2008-11-21 @ 11:06:17

Det kliar i fingrarna på bara ett par timmar, men det handlar inte nödvändigtvis om att skriva nytt inlägg, snarare att pilla med designen...är helt beroende av vissa internet sidor/andras bloggar och givetvis Pantone, haha....
Men det är lika roligt att hjälpa andra med deras datorer som att pilla med sin egen...Det ger nån knäpp kick att "laga" andras datorer, likaså när man kommer på man ska lösa ett problem, kanske skulle sadla om och bli nån form av it-nörd! haha

Men för de som vill lära sig mer om design rekommenderar jag starkt:
http://www.blogdesignblog.com/
http://www.deviantart.com/
http://www.mera.se/PMS.html
http://www.1001freefonts.com/
Finns givetvis 5 miljarder sidor till men det skulle bli rätt enformigt...



Ja vad händer annars då, sjuk idag och igår...ja eller det började egentligen i helgen....men idag har jag nått toppen, feber och tappat rösten helt typ! Not so Funny! (som Mjölby-Kalle skulle ha sagt) ;).
Men jag tror att jag iallafall har hittat någon slags balans på mitt trevliga humör ( ja, det återstår ju att se iof.)
fast jag börjar känna mig tjock och trälig*, vill hellre att magen ska synas mer så man inte bara ser fet ut. Och nu vill ja inte höra från nån att jag INTE ser tjock ut för jag är inte dum i huvet, jag har ögon (och ni försöker inte vara snälla om ni säger emot, ni ljuger).

Ja där ser ni gud vad mkt gladare jag verkar redan haha....=)...
Ska köpa en kalender så fort jag mår bättre, behöver uppenbarligen det, skulle egentligen behöva ha en personlig assistent, men det blir lite dyrt. För jag glömmer ju bort saker titt som tätt, mest saker som jag inte har nån lust att göra iof, men ändå. Statistiken säger att det oftats är mormor jag glömmer?! Men min absoluta favorit grej att glömma är lätt; Dyka upp på ställen där jag har bestämt möte, jag är så in i norden bra på det så de kan ni inte tro! Skulle lätt vinna om det blev en OS-gren!
 -"Och Guldet går till SANDRA LEANDER!!"
Med motiveringen som följer; Sandra kan närsom helst bestämma en tid med dig, för att sedan totalt glömma bort det, oftast handlar det om fika på stan, men inte helt sällan har det handlar om att jag bjudit hem folk på fika/mat för att själv befinna mig på en helt annan plats.
GRATTIS!
Nej, men det verkar väl ur-kul?!
Vill du också få chansen att bli vän med en toppen person som mig, klicka på länken nedan så får du ett formulär att fylla i, jag läser alla ansökningar noga och väljer sedan ut 1 ny vän i månaden, just nu sitter jag och håller tummarna för att just DU ska bli min kompis! "Du har plats nr. 9 i kön" Häng kvar för din ansökan är viktig för mig.
www.blikompismedsandraleander.com
(Ps. Är du snygg kan du få gå före i kön, jag är rätt ytlig nämligen Ds.)

*Trälig är ett ord som vi använder i Östergötland det kan likas vid tråkig.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Mikaela

NU tycker jag personligen att din blogg är komplett:)ren o fin(jag som gillar rena "släta"linjer då)o kul med nåt annorlunda,att göra sin egen layout vinner guld,då dom färdiga är så klottriga!

Undrar hur länge denna layout kommer vara kvar hos dig bara..återstår o se;)

kramen

2008-11-21 @ 11:42:01     URL: http://mickasmicka.blogspot.com
Postat av: thez

mäh typiskt.. alla sidor på utrikiska... suck... jag suger på engelska.. ja ja får väl helt enkelt ta dom fördiga som finns....

hoppas allt är bra med dej gumman

2008-11-21 @ 22:47:31     URL: http://thezis-thez.blogspot.com
Postat av: Sofie

Sandra, du är rolig du! Gillar verkligen att läsa din blogg, den har blivit min drog:) Tack för hjälpen med datorn! Du måste hjälpa mig med den andra sen. Puss & kram

2008-11-21 @ 22:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0