Top Model, eller inte.....

2008-05-08 @ 19:34:35

Kollade på Top Model på 3:an igår, bästa avsnittet hittills....vet att det är töntigt, men de kan inte hjälpas, ja gillar det helt enkelt, speciellt Nigel Barker, han fotografen ni vet, fan va han e HET!

Mycket mycket på jobbet idag! Typ 3 man kort, 1 viss person är typ inte annat en sjuk...men men de förlorar man mest själv på (om de nu e fejkat vill säga?) Aja säger man inget har man ingenting sagt....
Men fan va söta mina jobbar kompisar är iallfall (de som vanligtvis brukar komma till jobbet, haha)...skrattar mig fördärvad åt de där människorna, idag fick Karin mig att skratta tills tårarna kom 2 gånger, inte illa =).

Snälla syster yster hämtade Alicia på dagis idag igen, tur ja har henne...& när man kommer hem hade hon fixat kvällsmat...(kanske skulle ta o flytta ihop me henne istället)..Söt-Malin. 

Fy fan snart e de helg....ja hatar helgerna....ont i magen....Har fått en trojanskhäst i min data med, wtf!  Hur får man bort den? Nån som vet?

Just de en kul grej, träffade Filip från min gamla klass härromdagen, kom in på jobbet...shit va roligt! Fick hans nummer så nu är de iallfall upp till mig att samla alla över 1 öl (eller 12) haha...Man blir fan öl sugen så fort solen tittar fram, ja eller iallfall jag....
Annelie på jobbet ville att vi skulle ses vi "jobb-tjejer" över ett glas vin o lite golf nån dag, de blir mysigt...
Kanske dax att ta grön kort...NOT.

Jobbar bara lite imorgon 12-18, skönt de för fötterna e svullna nu....haha..

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0