Mavala på H&M

2008-05-13 @ 08:26:17
Nice me Mavala på H&M...lätt det bästa nagellacket ever! Nu är mina naglar mörkröda o fina =)
Köpte en ny solhatt till Alicia på jobbet igår me, fick köpa en beige, de går fan inte me vitt..hon blir så smutsig nu när hon är ute o leker jämt...men små barn ska fan vara smutsiga, det ska synas att de leker!

Trött är jag idag iallfall, jobbar 5 timmar så jag har bara 15 minuters rast, orka! Det är ju lite!
Fast kul att jag trivs på mitt jobb, annars hade det aldrig gått.

Btw, whats the deal with lösögonfransar?? Köpte det för ett tag sedan (tycker det är grymt snyggt på andra), men för de första så är det ett rent helvete att få dit skiten (iallafall på sig själv) och för det andra så såg jag ut som en transvestit! Inte ett dugg fint /cry. Kanske inte min grej, men måste ju inte ha allt, Sandra =)

Hur kunde det helt plötsligt bli så himla kallt? Trodde detta skulle bli en skönt vecka med massor värme, så man kunde sola o hänga ute i trädgården, men icke, 7 grader Celsius är ingen höjdare precis. Nej usch o fy, börjar frysa bara jag tänker på det. Ikväll måste jag vattna gräset iallfall, så de blir nått nångång...gud va kul..NOT.
Men nån måste göra de, och eftersom jag är ensam hemma hela veckan liknar det att det blir jag som får ta tag i det =).

Nej nu ska jag gå ner o fixa frukost till mig och Alicia, som kollar på Teletubbies (jordens mest mongo barnprogram)....men hon älskar det verkligen, har ett "Poh"-gosedjut tillomed. Snart fyller hon 2 år, på söndag, då ska vi ha grillfest för henne, Hon kommer få sandlåda & gunga, och alla ni som känner henne vet att gunga är de absolut bästa hon vet!
Dax o fixa....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Karin

Dålig du är på att uppdatera ditt liv ;-)

2008-05-25 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0