I surrender....

2008-05-07 @ 08:01:34
Alla har blogg, jo det är sant visste ni inte det? Alla har fan blogg.....så I surrender, skaffat mig en med......vad säger man bättre sent än aldrig heter det va?
Ok, jobba idag, en kortis bara 14-18,45. Men men det är pengar det me, o lite pengar kan behövas just nu....Ja jo ni vet varför....äta bör man annars dör man...jävla moral kaka-blogg detta blev helt plötsligt....

Varför är ja så jävla förvirrad hela tiden?? Ena sekunden är jag så säker att jag kan skriva skiten i sten, andra sekunden vet ja varken ut eller in? Orka vara emo! Nej, det hävdar ja bestämt att jag inte är.

Ja har köpt för mycket kläder på sistonde, mer än vad jag uppenbarligen behöver, jag tror jag måste träffa nån snubbe/brud som kan hjälpa mig på ordning på ekonomin (nån som har nummret till Lyxfällan?) ^^.
 Haha ne vars så illa är de inte riktigt. Stort tack till lillasyster iallfall som är ett litet ljus i mitt liv, skönt att ha nån man kan prata me som ja verkligen litar på till 100%, Älskar dig Malin.... 

Försöka komma in till Linköping denna vecka o träffa Jenny o Minella, sist åt vi Suhsi & hann me en fika på Chicolata...känns som man aldrig hinner ses, hur kan jag vara så busy hela tiden?! Ja fattar det inte, vart tar tiden vägen? Ja hinner knappt me hälften av vad jag har bestämt.

förlåt till alla som jag säger att ja ska ringa hela tiden, men som ja ändå aldrig ringer....måste erkänna att det tydligen bara är nått jag säger för att avsluta ett samtal "men vi hörs då, ja ringer dig"...Not!...  

Over and out....

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0