Alltså...SOLSTING!

2008-05-10 @ 12:39:18
Shit va varmt det är idag....kom just in, legat o solat hela förmiddagen....så himla skönt!! Emma & Nova har varit här o fikat....flickorna lekte o vi drack kaffe o solade...Ska hem till Emma's föräldrar lite senare idag o bada i deras pool, whiee =)....Är tydligen 38 grader i den, AP-varmt!

Nu har jag just lagt Alicia för att sova middag, lite ensam tid (att skriva bloggen).
Igår drack jag vin me Anna, jätte mysigt, satt ute i utemöblerna till kl 23 typ, fast när solen gick ner fick vi ta fram filten, då märks det att det fortfarande bara är vår.

Skulle behöva åka ner till jobbet en sväng o hämta nya schema för ett par veckor framåt, har blivit massor med ändringar nu när Peter har fått ryggskott.

Känner inte för att göra nått just nu, bara ligga o lata mig, men jag skulle behöva städa mitt hus (Gud va roligt...not)
Kanske gå över till Johan o Åsa om en stund, Alicia vill så gärna hälsa på deras nya hundvalp, hon har ju bara sett kort en så länge....och det räcker inte långt för en 2-åring =)...

Kvällen blir lugn, ska till Jimmy's föräldrar o grilla vid 17. Slipper man tänka på mat o så iallafall. Hoppas Therese kommer, var ett tag sedan vi snackade nu, ja eller jag prata me henne i veckan, hon ville att jag skulle följa me till Ullared, men så blev de ju inte....måste måste jobba!!

Nej nu ska ja dra på bikinig igen och gå ut och sola lite mer....kaffe sugen är jag med.
Hoppas på lugn helg

Over and out

Kommentarer
Postat av: jennifer

Denna helg ska man njuta i solen och bara ta d lugnt. Sommar!

2008-05-10 @ 13:07:48     URL: http://diarector.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0