Besatt....ja det är nog ordet

2008-12-02 @ 10:49:01
Nu är inte steget långt....till att utveckla nån stalker grej på Björn. Ja det är helt jävla sant, jag jagar snart den stackarn.
Kollar hans hem sida var o varannan dag, letar fram o ser till att komma över allt som bara går att se/läsa på nätet (Och det är as mkt kan jag säga). Och det har eskalerat med!!! Efter att vi var och kollade in honom i Norrköping. Helt uppåt väggarna galet. När jag kom till jobbet i fredags så hade Sofie klistrat upp ett kort på Björn på mitt skåp, kortet var taget på Scandia i Norrköping =), men en gulling hälsning på baksidan. Haha hon är bara fööör söt =).
Snart får vi de signerade DVD filmerna också! DET är årets julklapp, inte nån sketen upplevelse inte. Nehe nej.
Imorse ringde söta mor och sa att Björn var med på Rix Morgon Zoo. Jag sprang till tvn (stängde av Alla barn i Bullerbyn för Alicia, vilket ledde till att hon nästan började gråta, med motiveringen "Mamma ska bara kolla lite på Björn, bara en liten stund, jätte liten" hon tittade på mig med rådjursögon och ville nog säga "Vem e Björn?") 

Dagens dilemma (samt dagens I-lands probelm), Kan man vara lycklig i sin familj men samtidigt lite förälskad i en 22-åring från Romelanda utanför Kungälv? Går det? 
Det kan du slå dig i bänken på att det går! 
Björn ring mig, jag har massor av kvaliteter! Jag kan lista dom;
1.   Jag lagat god mat
2.   Jag är as bra på att föda barn
3.   Jag kan tvätta
4.   och städa
5.   Jag har körkort 
6.   och bil  
7.   Jag är ganska rolig
8.   Men jag kan också prata allvar
9.   Jag har jobb
10. Hus (måste dock kolla med Jimmy inför din eventuella inflyttning)

Ja där nånstans tar väl listan slut, men jag kan lägga till och sen skicka över en kopia på din mail om jag kommer på nått mer, ok?
 
Puss!

                                      
 

Kommentarer
Postat av: Mickan

Han är den enda människan i Sverige som skulle kunna ertappas med att klubba sälungar utan att riskera folkets villkorslösa kärlek.



Alla vill ligga sked med Björn.



Men det är bara Sara som får :( :(



;)

2008-12-02 @ 18:46:33     URL: http://mickasmicka.blogspot.com
Postat av: Mickan

2008-12-02 @ 18:46:59     URL: http://mickasmicka.blogspot.com
Postat av: vevve

ha ha du är SJUK människa, men vi gillar dig ändå <3 nu ska jag mumsa på LITE godis som Peter skickade med i min HM påse idag... det räcker nog till Mars ungefär ;)

2008-12-02 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0